Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı Muhammed Ould Şeyh El Ghazouani ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
(ANKARA) – Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı Muhammed Ould Şeyh El Ghazouani ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
İletişim Başkanlığından yapılan açıklamaya göre; görüşmede Türkiye-Moritanya ikili ilişkileri ve bölgesel konular ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ve Moritanya arasında ticaret, tarım, balıkçılık, güvenlik ve savunma sanayii başta olmak üzere birçok alanda somut adımlar atarak, ilişkilere ivme kazandırabileceğimizi ifade etti.
Erdoğan, iki ülkenin önümüzdeki süreçte uluslararası platformlardaki dayanışmasını artırmak için çalışmaya devam edeceğimizi belirtti.
Ege Kritik, İç Ege’nin sorgulayan gözü olarak bölgedeki gelişmeleri tarafsız, hızlı ve güvenilir şekilde aktaran bir haber platformudur. Gündemi yalnızca duyurmaz, arka planını analiz ederek okuyucusuna net ve güçlü bir bakış sunar.
Yorum Yap