DEM Parti’den, “Otokoç Genel Müdürlüğü’ne yönelik silahlı saldırıları kınıyoruz. Can kaybı yaşanmamış olması en büyük tesellimizdir. Toplumsal barışı tehdit eden her türlü şiddet eylemi karşısındaki tutumumuz nettir, bu tür saldırılar kabul edilemez” açıklaması yapıldı.
(ANKARA) – DEM Parti’den, “Otokoç Genel Müdürlüğü’ne yönelik silahlı saldırıları kınıyoruz. Can kaybı yaşanmamış olması en büyük tesellimizdir. Toplumsal barışı tehdit eden her türlü şiddet eylemi karşısındaki tutumumuz nettir, bu tür saldırılar kabul edilemez” açıklaması yapıldı.
DEM Parti, Otokoç’a yönelik silahlı saldırıları kınadı. Partiden yapılan yazılı açıklamada, şunlar kaydedildi:
“Otokoç Genel Müdürlüğü’ne yönelik silahlı saldırıları kınıyoruz. Can kaybı yaşanmamış olması en büyük tesellimizdir. Yaşananların tüm yönleriyle aydınlatılması, sorumluların hukuk önünde hesap vermesi ve benzer olayların bir daha yaşanmaması için etkin ve şeffaf bir soruşturmanın ivedilikle yürütülmesi gereklidir. Toplumsal barışı tehdit eden her türlü şiddet eylemi karşısındaki tutumumuz nettir, bu tür saldırılar kabul edilemez.”
Ege Kritik, İç Ege’nin sorgulayan gözü olarak bölgedeki gelişmeleri tarafsız, hızlı ve güvenilir şekilde aktaran bir haber platformudur. Gündemi yalnızca duyurmaz, arka planını analiz ederek okuyucusuna net ve güçlü bir bakış sunar.
Yorum Yap