Saadet Partisi Genel Başkanı Mahmut Arıkan, Yerli ve Milli Parti Genel Başkanı Teoman Mutlu ile bir araya geldi.
(ANKARA)- Saadet Partisi Genel Başkanı Mahmut Arıkan, Yerli ve Milli Parti Genel Başkanı Teoman Mutlu ile bir araya geldi.
Liderlerin görüşmesine ilişkin Saadet Partisi’nin resmi sosyla medya hesabından yayımlanan açıklama şöyle:
“Genel Başkanımız Mahmut Arıkan, Yerli ve Milli Parti Genel Başkanı Teoman Mutlu ve beraberindeki heyet ile bir araya geldi.”
Ege Kritik, İç Ege’nin sorgulayan gözü olarak bölgedeki gelişmeleri tarafsız, hızlı ve güvenilir şekilde aktaran bir haber platformudur. Gündemi yalnızca duyurmaz, arka planını analiz ederek okuyucusuna net ve güçlü bir bakış sunar.
Yorum Yap