Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Suriye’deki temasları kapsamında Suriye Sağlık Bakanı Musab Nizal el-Ali ile bir araya geldi.
(ŞAM)- Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Suriye’deki temasları kapsamında Suriye Sağlık Bakanı Musab Nizal el-Ali ile bir araya geldi.
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Suriye’deki temasları kapsamında Şam Kalp Hastanesi’ni ziyaret etti. Memişoğlu, ziyaretin ardından Suriye Sağlık Bakanı Musab Nizal el-Ali ile bir araya geldi. Memişoğlu, Suriye’deki ziyaretlerine ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:
“Resmi temaslarımız kapsamında bulunduğumuz Suriye’de, Şam Kalp Hastanesi’ni ziyaret ettik. Ziyaretimizin ardından Suriye Sağlık Bakanı Sayın Musab Nizal el-Ali ve heyeti ile bir araya gelerek verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Görüşmelerimizin iki ülke için hayırlı neticeler getirmesini diliyorum.”
Ege Kritik, İç Ege’nin sorgulayan gözü olarak bölgedeki gelişmeleri tarafsız, hızlı ve güvenilir şekilde aktaran bir haber platformudur. Gündemi yalnızca duyurmaz, arka planını analiz ederek okuyucusuna net ve güçlü bir bakış sunar.
Yorum Yap