Silivri Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca okul öncesi öğrencileriyle sürdürülen “Elim Toprakta” projesinin kapanış etkinliğine katıldı.
(İSTANBUL) – Silivri Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca okul öncesi öğrencileriyle sürdürülen “Elim Toprakta” projesinin kapanış etkinliğine katıldı.
Balcıoğlu, “Elim Toprakta” projesinin kapanış etkinliğinde, projeye katkı sunan okullara teşekkürler ederek, “Tohumdan fideye uzanan bu güzel yolculukta evlatlarımız; doğayı tanıdı, üretmenin değerini öğrendi, sabrı ve emeği yaşayarak deneyimledi. Festival tadında geçen etkinliğimizde çocuklarımızla fide diktik, eğitici oyunlar oynadık, keyifli atölyelerle doğa ve çevre bilincini birlikte pekiştirdik” dedi.
Ege Kritik, İç Ege’nin sorgulayan gözü olarak bölgedeki gelişmeleri tarafsız, hızlı ve güvenilir şekilde aktaran bir haber platformudur. Gündemi yalnızca duyurmaz, arka planını analiz ederek okuyucusuna net ve güçlü bir bakış sunar.
Yorum Yap