Tutuklu İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, Fenerbahçe Spor Kulübü başkanlığına seçilen Aziz Yıldırım ve yönetimini tebrik etti.
(İSTANBUL) – Tutuklu İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, Fenerbahçe Spor Kulübü başkanlığına seçilen Aziz Yıldırım ve yönetimini tebrik etti.
İmamoğlu, Cumhurbaşkanlığı Aday Ofisi’nin sosyal medya hesabından paylaşılan mesajında, “Fenerbahçe Spor Kulübü başkanlığına seçilen Sayın Aziz Yıldırım’ı ve yönetimini tebrik ediyorum. Fenerbahçe camiasına hayırlı olmasını diliyorum” ifadesini kullandı.
Ege Kritik, İç Ege’nin sorgulayan gözü olarak bölgedeki gelişmeleri tarafsız, hızlı ve güvenilir şekilde aktaran bir haber platformudur. Gündemi yalnızca duyurmaz, arka planını analiz ederek okuyucusuna net ve güçlü bir bakış sunar.
Yorum Yap