Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Rusya Federasyonu’nun Ankara Büyükelçisi Sergey Vershinin ile bir araya geldi. Yavaş, görüşmede Kasım 2026’da Moskova’da düzenlenmesi planlanan Uluslararası Belediye Forumu’na davet edildiğini belirterek Büyükelçi Vershinin’e teşekkür etti.
(ANKARA) – Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Rusya Federasyonu’nun Ankara Büyükelçisi Sergey Vershinin ile bir araya geldi. Yavaş, görüşmede Kasım 2026’da Moskova’da düzenlenmesi planlanan Uluslararası Belediye Forumu’na davet edildiğini belirterek Büyükelçi Vershinin’e teşekkür etti.
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Rusya Federasyonu’nun Ankara Büyükelçisi Sergey Vershinin ile bir araya geldi.
Yavaş, görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Nazik ziyaretleri ve Kasım 2026’da Moskova’da düzenlenmesi planlanan Uluslararası Belediye Forumu’na davetleri için Rusya Federasyonu Ankara Büyükelçisi Sayın Sergey Vershinin’e teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Rusya’nın Türkiye Büyükelçiliği de görüşmeye ilişkin yaptığı paylaşımda, “Rusya’nın Türkiye Büyükelçisi Sergey Vershinin, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş ile bir araya geldi. Moskova ve Ankara kardeş şehirleri arasındaki ticaret, ekonomi ve insani ilişkilerin geliştirilmesiyle ilgili çok sayıda konu değerlendirildi” ifadelerine yer verdi.
Ege Kritik, İç Ege’nin sorgulayan gözü olarak bölgedeki gelişmeleri tarafsız, hızlı ve güvenilir şekilde aktaran bir haber platformudur. Gündemi yalnızca duyurmaz, arka planını analiz ederek okuyucusuna net ve güçlü bir bakış sunar.
Yorum Yap