ABD Merkez Komutanlığı, İran’a yönelik saldırı düzenlenmeye başlandığını açıkladı.
(ANKARA) – ABD Merkez Komutanlığı, İran’a yönelik saldırı düzenlenmeye başlandığını açıkladı.
CENTCOM’dan yapılan açıklamada, saldırıların, bir ABD ordusu Apache helikopterinin düşürülmesine yanıt olarak başlatıldığı belirtildi.
Açıklamada, operasyonun bugün Doğu Saati ile 17.00’de başladığı ifade edildi.
CENTCOM, saldırıların İran’a karşı meşru müdafaa kapsamında gerçekleştirildiğini ve İran’ın haksız saldırısı olarak nitelendirilen olaya orantılı bir yanıt niteliği taşıdığını bildirdi.
Ege Kritik, İç Ege’nin sorgulayan gözü olarak bölgedeki gelişmeleri tarafsız, hızlı ve güvenilir şekilde aktaran bir haber platformudur. Gündemi yalnızca duyurmaz, arka planını analiz ederek okuyucusuna net ve güçlü bir bakış sunar.
Yorum Yap